Nervesa i Nermin Nino Kasupović, mladi bračni par iz Bihaća, već deset godina vode svoju marketinšku agenciju i pomogli su mnogim malim proizvođačima da razviju svoje brendove. Uz njih su, kako kažu, i shvatili kako bi bilo dobro stvoriti vlastiti proizvod, odnosno brend i tako je nastao Braško.
Fokus
- Kada smo počeli analizirati tržište, shvatili smo da naš proizvod mora da bude vezan uz našu tradiciju. Jer na taj način, savremenim komuniciranjem s novim korisnicima, a koji su sve zahtjevniji, pomažemo očuvanju i zaštiti tradicionalnih vrijednosti. Cijela priča je započela u drugoj polovini 2018. godine, a početkom 2019. na tržište smo lansirali naše proizvode, kazali su Kasupovići na početku razgovora za Oslobođenje.
Prema njihovim riječima, prvi kupci, kao i u većini slučajeva, bili su njihovi prijatelji i poznanici.
- Reakcije su bile jako dobre, zbog činjenice da smo tradicionalni proizvod koji je u potpunosti rađen ručno i bez dodatka aditiva i konzervansa približili savremenom kupcu. Napokon si mogao u obližnjem marketu da kupiš proizvod koji nije klasičnog industrijskog porijekla, naglasili su oni.
Dodali su kako im je fokus trenutno na samo jednom proizvodu, a to je domaća trahana (tarhana, tarana) koju proizvode u nekoliko vrsta.
- Kako smo već ranije spomenuli, naša proizvodnja je zasnovana isključivo na tradicionalnim načinima rada, riječ je o potpuno ručno rađenom proizvodu, bez dodataka, bez aditiva i konzervansa. Sve naše sirovine su 100 posto bosanskohercegovačkog porijekla. Brašno koje je osnova nabavljamo iz najkvalitetnijih mlinova u BiH, dok se trudimo da povrće i ostale sirovine kupimo kod lokalnih uzgajivača, kažu ovi mladi entuzijasti iz Krajine.
Trenutno su njihovi proizvodi dostupni u maloprodajnim objektima u USK-u, te putem online prodaje na www.farmer.ba i direktno preko njihovih Facebook i Instagram naloga.
Vjerujemo u naš proizvod i želimo ga dalje razvijati. Upravo zbog toga naš slogan glasi: Stvaramo novu tradiciju, naglasili su Kasupovići
- U pregovorima smo s najvećim maloprodajnim lancem u Bosni i Hercegovini i vjerujem da ćemo uskoro završiti dogovore i proizvod ponuditi kroz njihovu mrežu. Od početka jula naši proizvodi su dostupni i na švedskom, odnosno skandinavskom tržištu, putem prodajne mreže našeg strateškog partnera kompanije Plivit Trade.
Kompanija Plivit Trade je prepoznala kvalitet u našem proizvodu i odlučila da ga ponudi spomenutom tržištu. Za nas kao malog proizvođača ovo je veoma značajan uspjeh i činjenica je da smo prvi proizvođač s područja Unsko-sanskog kantona koji se našao u asortimanu ove respektabilne kompanije.
Ono što želimo istaknuti jeste da na švedsko tržište izlazimo s potpuno novom i prilagođenom ambalažom i pod brendom Plivit, a s potpisom Edina Džemata, koji je jedan od najnagrađivanijih švedskih kuhara bh. porijekla, poručili su Nervesa i Nermin.
Predan rad
Upitali smo ih za kraj i isplati li se danas u BiH baviti poljoprivredom, odnosno proizvodnjom na tradicionalan način.
- Nažalost, tržište BiH je preplavljeno uvoznim proizvodima i domaći proizvod se manje cijeni. Samim tim dolazimo i do odgovora da bavljenje proizvodnjom u našoj domovini nije baš jednostavno i lako. Ipak, predanim radom, kreiranjem proizvoda koji su namijenjeni potrebama savremenog potrošača i taj se proces može olakšati. Vjerujemo u naš proizvod i želimo ga dalje razvijati. Upravo zbog toga naš slogan glasi: Stvaramo novu tradiciju, kazao nam je ovaj mladi bračni par.
PIŠE: ALEMA PENDEK
Izvor: www.oslobodjenje.ba
Drugima se još svidjelo:
- Bundevino hladno cijeđeno ulje - Porodica Sjerić
- Četiri žene same vode ogromno imanje: Sunce umjesto solarija, tone voća umjesto teretane
- "Samo zdravo" iz Cazina! Domaći proizvodi na vašoj adresi!
- Birajte ljekovito bilje i prirodnu kozmetiku od domaćih proizvođača!